Remote DBA
Usługa zdalnej administracji serwerami Oracle i SQL Server
ExpertDBA Sp. z o.o. jest pierwszą firmą w Polsce świadczącą kompleksowe usługi związane ze zdalną administracją serwerami baz danych Oracle i SQL Server.
Wiemy, jak ważne dla naszych klientów jest bezpieczeństwo danych, zachowanie ciągłości pracy czy wysoka wydajność ich serwerów baz danych oraz jak wielkim zaufaniem nas obdarzają, powierzając nam swoje serwery. Dlatego traktujemy naszą pracę jak służbę, wierzymy, że taka jest nasza rola i nasz przywilej. Ciągle powiększamy swoje doświadczenie, zdobywamy kolejne certyfikaty, tak, aby nasi klienci mogli skupić się na tym, co robią najlepiej – na swoim biznesie i byli pewni co do bezpieczeństwa ich kluczowych baz danych.
Remote DBA - Opis usługi
Remote DBA to usługa, mająca na celu zdalne utrzymanie baz danych Oracle i SQL Server. To skuteczny sposób na znaczne zwiększenie bezpieczeństwa, wysokiej wydajności i obniżenia kosztów utrzymania serwerów Oracle i SQL Server.
Remote DBA jest sposobem prewencyjnej administracji wykonywanej przez naszych certyfikowanych administratorów, którzy regularnie zarządzają zasobami i wydajnością pracy Państwa serwera baz danych. Używamy wysoce wyspecjalizowanych, bezpiecznych i sprawdzonych narzędzi związanych z zarządzaniem nośnikami, bezpieczeństwem, obiektami, zasobami i innymi czynnościami związanymi z administracją bazą danych.
Remote DBA - Parametry usługi
Czynności związane z bieżącym utrzymaniem serwera jak: zapewnienie wysokiej wydajności, archiwizacja i odtwarzanie, oraz zarządzanie obiektami bazy danych Oracle i SQL Server.
POTRZEBUJESZ WIĘCEJ INFORMACJI?
Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie pytania. Dane kontaktowe znajdują się TUTAJ
Ciągła dostępność 24/7
Eksperci Remote DBA gwarantują naszym klientom ciągłe wsparcie telefoniczne oraz przez internet - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, w zakresie każdego rodzaju problemu z bazą danych.
Gwarantowany czas reakcji
Wszystkie nasze plany serwisowe zakładają gwarantowany czas reakcji, do godziny od czasu zgłoszenia problemu, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, łącznie z świętami.
Audyt zmian w serwerze bazy danych
Wszystkie wykonywane czynności administracyjne są logowane do systemu monitorowania zleceń.
Miesięczne raporty wydajności
Pod koniec każdego miesiąca tworzymy raporty wydajności, pozwalające na analizę trendów oraz rekomendowanie zmian.
"Usługa Remote DBA gwarantuje nam natychmiastową reakcję
w przypadku wystąpienia problemów z poprawnością pracy serwerów Oracle. Ma to ogromne znaczenie dla systemu jak nasz, w którym nie możemy pozwolić sobie na utratę ciągłości pracy. "
Bridgestone
„Od czasu wdrożenia usługi wsparcia, znacznie poprawiło się bezpieczeństwo, szybkość oraz wiarygodność backupów naszych baz danych.”
Benalu-Legras Polska Sp. z o.o.
"Wysoce sobie cenimy szybki czas reakcji na zgłaszane przez nas problemy, konsultant zawsze był na naszym serwerze w kilka minut od zgłoszenia."
Zakłady Mięsne Duda
„Gwarantowany jednogodzinny czas reakcji zawsze był dotrzymywany bez względu na porę oraz okoliczności zgłaszanych problemów.”
Walstead