Remote DBA FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące usługi Remote DBA

Wybierz dowolne z poniższych pytań aby dowiedzieć się więcej na temat naszej firmy, naszych usług, oraz metod pracy. Zapraszamy również do kontaktu.

Nasze usługi zdalnego zarządzania bazami danych - Remote DBA, to skuteczny sposób na zwiększenie bezpieczeństwa, wydajności oraz zmniejszenia kosztów związanych z utrzymaniem baz danych Oracle i SQL Server. Nasi eksperci zarządzają i monitorują Państwa serwery 24 godziny na dobę, co daje praktycznie natychmiastowy czas reakcji w przypadku wystąpienia jakiegokolwiek problemu z bazą danych.

Główne korzyści z usługi Remote DBA to bezpieczeństwo, wzrost wydajności i obniżenie kosztów.

Serwery naszych klientów objęte usługą Remote DBA, są monitorowane 24 godziny na dobę każdego dnia w roku. W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek problemu zagrażającego ciągłości pracy bazy danych, gwarantujemy natychmiastowe przystąpienie do pracy. Wieloletnie doświadczenie naszych specjalistów, gwarantuje szybką diagnozę problemu i niezwłoczne wykonanie działań w celu rozwiązania problemu. _

Dzięki ciągłemu monitoringowi baz danych, łatwo wykryć przyczyny spadku wydajności. Gwarantujemy prawidłową konfigurację, oraz dostosowanie jej do zmieniających się warunków biznesowych, tak aby maksymalnie wykorzystać potencjał zakupionego oprogramowania i sprzętu.

Wykupując decydując się na naszą usługę Remote DBA, redukujesz koszty związane z pozyskiwaniem, utrzymaniem i szkoleniem wysoko-wykwalifikowanych pracowników na miejscu w firmie.

W przypadku wystąpienie niestandardowego problemu, nie narażasz się na olbrzymie koszta oraz stratę czasu związanych z pozyskaniem odpowiedniego wsparcia specjalistycznego z zewnątrz. Umowa daje Ci ciągłe wsparcie w zakresie każdego rodzaju problemu z bazą danych Oracle i SQL Server do godziny od czasu jego zgłoszenia.

Usługa jest dostępna 24 godziny na dobę, co znacznie redukuje koszt utrzymywania dodatkowych administratorów pracujących poza godzinami biznesowymi.

W przypadku awarii koszt usługi jest stały niezależnie od ilości godzin pracy potrzebnych na rozwiązanie problemu.

Koszt naszej usługi jest zależny od ilości serwerów, tego czy pracują one w klastrze. Dbamy o to aby przygotować ofertę która zapewni, że wszyscy klienci będą płacić za usługę którą chcą i potrzebują. Aby dowiedzieć się która z naszych usług wsparcia jest właściwa dla twojego biznesu, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży pod numerem +48(32)220 00 10 lub napisz do nas info@expertdba.pl, po otrzymaniu wiadomości odpowiemy w ciągu 24 godzin.

Usługa Remote DBA gwarantuje wsparcie 24 godziny na dobę, dzięki temu nie trzeba zatrudniać dodatkowych administratorów poza standardowymi godzinami pracy. Gwarantujemy naszym klientom szybki czas reakcji, niezależnie od pory dnia czy nocy, zwykle jesteśmy na serwerze do kilku minut od zgłoszenia przez klienta.

Staramy się aby nasi specjaliści wytyczali najwyższy standard w dziedzinie administracji bazami danych, daje to olbrzymie oszczędność finansowe, oraz czasu który jest potrzebny na pozyskanie, wyszkolenie i utrzymanie właściwej kadry na miejscu w firmie.

Jesteśmy dostępni niezależnie od tego czy jest okres urlopu, czy świąt. Nie chorujemy, nie zmieniamy pracy tylko wtedy gdy pojawią się jakieś lepsze warunki.

Ciągle się rozwijamy, ale nigdy nie powoduje to zwiększenia miesięcznej opłaty przez naszych klientów.

Cała nasza załoga to certyfikowani eksperci Oracle i SQL Server z kilkunastoletnim doświadczeniem w administracji, programowaniu oraz prowadzeniu szkoleń dotyczących systemów baz danych.

Jesteśmy wyspecjalizowani w administracji bazami danych Oracle i SQL serwer. Administrujemy serwerami Oracle niezależnie od ich wersji i platformy systemowej, którą może być miedzy innymi Linux, AIX, HP-UX, SUN czy Microsoft Windows. Posiadamy gruntowną wiedzę na temat takich zaawansowanych funkcjonalności jak mechanizmy wysokiej dostępności, hurtownie danych, OLAP, Data Mining, partycjonowanie, wieloprocesorowość, czy zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa. Mamy za sobą rozwiązanie setek awarii, instalacji i konfiguracji baz danych, wdrożeń mechanizmów wysokiej dostępności czy awaryjnych odtworzeń backupów.

Usługa Remote DBA dotyczy głównie serwerów baz danych Oracle i SQL Server. W naszej ofercie znajduje się również usługa wsparcia systemów operacyjnych UNIX/Linux i Windows.

Jesteśmy na rynku od roku 2002, od tego czasu rozwiązaliśmy setki problemów związanych z bazami danych Oracle i SQL Server.

Usługa Remote DBA jest wspierana przez dedykowane narzędzia, pełniące rolę strażnika łączącego się z bazą danych poprzez dedykowane połączenie szyfrowane przez 168 bitowy algorytmem 3DES, narzędzia te regularnie szacują zużycie zasobów oraz wydajność Twojej bazy danych. W naszym narzędziu wbudowano mechanizm generowania powiadomień (ALERT) dotyczących stanu bazy danych i przesyłaniu ich bezpośrednio do naszych specjalistów jak również specjalistów pracujących w Twojej firmie.

Nasza usługa  Remote DBA,  jest dostępna 24 godziny na dobę, każdego dnia tygodnia , 365 dni w roku.

Do analizy oraz rozwiązywania problemów korzystamy z narzędzi niskopoziomowych, dostępnych w Oracle. Takie podejście gwarantuje naszym klientom minimalny impakt wykonywanych przez nas operacji na stabilność systemu. Dzięki temu nie ma konieczności zakupu instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania na serwerach.

Awarie są zgłaszane telefonicznie i mailowo. Zaraz po zgłoszeniu przystępujemy do analizy problemu. Zwykle po 10 minutach od zgłoszenia kontaktujemy się z klientem informując o rodzaju problemu, jego wpływie na system i czasie potrzebnym na jego rozwiązanie.

Przystępujemy do rozwiązywania awarii do godziny od jej zgłoszenia, zwykle jest to kilka minut od zgłoszenia.

pasek_boczny

zegar 24/7 Wsparcie
od expertDBA
glob Pomoc
zdalna
ludzie Dedykowane
zasoby DBA
zegar Dostosowane
SLA